Oooooj

Tio saker jag vet om mig själv som ni kanske inte vet. Om du inte heter: Ida, Christina, Charlin, Julia, Patricia etc.
  • Jag fick en ros av Martin Lidberg igår. Varför undrar ni. Jag också!
  • Jag har varit med i junior jeopardy.
  • Jag har varit med i svenska landslaget i dans.
  • Jag skäms över hur dålig jag är på geografi. Ska då tillägga att det inte bara gäller saker som huvudstäder i andra länder. Utan måste tänka efter vart svanskog ligger. (kommer inte ens på vart)
  • Jag gillar inte gulliga grejer. Gillar inte när folk är söta och säger gumman och att dom älskar mig. Om dom intehör till gruppen däruppe bl.a. Varför liksom. Är ni kocko? Varför vill man vara snäll?
  • Jag sörjer min döde dåvarande blivande man. Heath ledger.
  • Jag är så rädd för fiskar att om jag badar är jag ganska nära panik. Och vad valde jag för pojkvän. En fiskargubbe. Fisktidningar och hemsidor som innehåller fisk överallt. Har nästan börjat gilla dom. Dock inte i vatten som jag befinner mig i.
  • Jag har dom senaste åren bott i dubbel så många läneheter som år.
  • Jag gillar att äta popcorn ihop med glass.
  • Jag har haft en katt som hette Satan.



    Tio saker ni kanske inte visste om Christofer. Kanske inte ja heller...
    • Han är världens fjant. och jätterädd för alla kryp. Vilket även jag kan vara i vissa lägen. Dock slutar det alltid med att det är jag som får ta reda på dom medans han gömmer sig i något hörn under typ ett täcke.
    • Han ser ut som en riktig fjortis så fort det finns en spegel i närheten.Plutande läppar och sedan länge inlärd pose. Vilket är ett stort nöje för mig då jag kan sitta och titta och skratta åt honom en lång stund innan han fattar att det är åt honom, vilket han därefter låtsas förvånad åt att jag skrattar och frågar åt vad.. då han mycket väl vet varför. Vilket gör det ännu roligare.
    • Han är skitdålig på låttexter och blir hur nöjd som helst så fort han får in ett rätt ord.
    • Han fick en mobil av sin pappa. Han tyckte den var riktigt high tech. Jag sa att den såg ut som en pensionärsmobil och fick medhåll från flera olika ställen. Och nu ligger den oanvänd.
    • Han tycker att det är "pirrigt att gå och lägga sig när det snöar" som han så fint uttryckte sig igår. varför? Jo för att han är så nyfiken på hur mycket snö det kommer finnas när han vaknar.
    • Han vägrar ta ner vårat julpynt förens han kan se att alla har tagit bort sitt. Han vill vara sist.
    • Alltid när han vill ha något som han inte orkar hämta/gå och köpa försöker han använda tricket - Jag slår vad om att du hinner till ica och tillbaka på tio minuter. Detta eftersom hans lillebror föll för detta när han var yngre.
    • Han är alltid sen.
    • Han lekte med barbie tills han var 19 år gammal.
    • Han älskar Celine Dion lika mycket som han älskar eminem. Om inte mer.







Kommentarer
Postat av: Mamma

skönt att få lite mer matnyttig info!

2010-02-20 @ 15:22:14
Postat av: charlin

men JAA, ÄNTLIGEN en update. mer sånt, kom igen!

2010-02-25 @ 13:16:54
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0