Vi vet allt om varandra.

Idag har vi varit med Christoffer familj och sånna som jag, d.v.s Kim! Fick höra en hel del bra historier som ni säket får veta mer om någon gång. Ska skaffa en namninsamling så lille Robin skriver ett gästinlägg. Han går ju trots allt omkring och bär på en hel del oanvänd information om killen utan koll.
Sen har vi även rensat ur våran lilla garderob, när vi plockade ut allt fyllde det i princip hela vårat ganska så stora vardags rum, detta gjorde vi för att göra om garderoben till........ ah hobbyrum får man väl kalla det för. Christofers saker var självklart fiskesakerna, jag frågade då vad han hade tänkt att jag skulle ha för grejer? -Sysaker.. var svaret. Jaha visst så satt jag och sydde gardiner för tillfället. Ska dock tillägga att jag sydde förhand och det jag sydde var sammanlagt 8st kryss på fyra olika gardiner för att sy upp dom. Så mina sysaker som jag håller av så kärt bestå av en rulle med svart tråd, som christofer för övrigt har köpt för att det behövdes sy på knappar på hans jacka. Och ett paket nålar. End of story. Det var min del i hobby rummet.  Jag hatar att sy. 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill du ha din symaskin, så du kan ställa dit den iaf??

2009-12-02 @ 05:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0