Vad gör alla på kvällen?

vad gör alla på kvällen? har jag missat något kanske? för jag trode dom flesta och kollade på tv/film satt vid datorn eller kanske läste om man inte ligger och sover. men så verkar det ju tydligen inte vara. så om någon vet något kul att göra på sena kvällar så är jag tacksam för svar?!?



just nu är jag så jävla förbannad på datorer och internet så det är fan inte sant!!! tror aldrig att jag suttit vid en dator och internet som har fungerat felfritt i en hel dag någonsin. jo i trean förresten. jag fattar inte hur det kan jävlas så mycket hela tiden. allt som vanligtvis skulle ta 10 min tar istället en timme om man har tur! blir så upprörd att jag får ont i huvudet. skit saker... tacka vet jag mobiltelefon och internet. det krånglar nästan inget, dock har vi ju nackdelen att man tappar bort mobilen fem ggr om året istället. slipper även att trycka på fel tangent hela tiden. fast jag tror det kan va en lokal störning som bara jag har. för när jag skriver så ser jag att jag kommer trycka på fel knapp men jag gör det ändå??? och det är inget tvångsmässigt. som synd är, för då kunde jag ha skyllt på det iaf. vet inte varför det blir så. är kanske för snabb för mig själv. jävligt märkligt beteende iaf. men, men.


idag har jag även ätit världens femte bästa uppfinning HAMBURGAREN!!! sweet!! så jävla gott. åt fem sen tog dom slut som synd är. hade ett lite nytt reccept i dag, som funkade väldigt bra. sen har saraH uppfunnit en ny hamburgehatt som är en riktig hit! skulle lätt vinna vilken hamburge ätar tävling som helst (inte sibyllas) . lika lätt som jag och zhivve kommer slå humle och dumle på kanotmaran.


nä nu ska jag nog in och dominera på king.com i något flådigt ord spel / snyggare

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du skriva ut receptet kanske??

2009-12-09 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0