Toffs

Varför sjunker statistiken när vi inte skriver eller länkar. Det är så väldans konstigt. Kan man inte läsa samma inlägg om och om liksom? Ni är bra koko!
Igår Spelade jag Christofer Micke och Martin Uno och yatzi. Jag sa innan att det skulle gå dålig för mig och mitt superflyt skulle försvinna. Sagt och gjort. Fan. Jag som var så riktigt riktigt bra! Meeen jag vann iof uno en gång. Och jag vann även lapp  i pannan leken. Christofer var inte så bra i det. Jag klarade t.o.m av att jag var ett kvalster. Christofer klarade efter två ledtrådar av att han var en flygekorre. Det är inte lätt. Vi har nu även fått fler teckningar adderade till vår fina kollektion. Jag och robin inledde kvällen igår med att måla djur i hage. Båda lyckades få med död i sina djurteckningar. Får väl försöka se det positiva med det. Vad det nu är.. Charlin målade mig och christofer. Hon kanske också följde djurtemat..... Stina målade fina djur hon också fast lite mer exotiska, Och richard ritade en fin häst och en bäck.
Nu är det dags att gå och kolla om alla mina 15 barn sköter sig på dansuppvisningen. Hoppas dom är duktiga och fina i håret. Mycket viktigt. Hoppas även att stina sätter upp håret idag. Även om hon är fin i håret så måste man följa instruktionerna om toffs. Upptäckte förövrigt just att ordet toffs tycker jag är ganska fint när man säger det men det var nog det fulaste när man skrev det. Toffs.
Adjö
Förövrigt är det år 2007 bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0