Patrik äter bajs

Sitter på en madrass i vardagsrummet som luktar Julia. Kan iof ha att göra med att hon sov på madrassen. Luktar som när man var barn. När vi var små så umgicks vi så mycket att jag fick en egen säng i Julias rum. Jag fick inte en madrass i ett hörn eller så. Jag fick en 1.20 säng mitt i rummet eftersom att jag sov där så ofta så det var lika bra så slapp man bädda etc. Så skulle man ha det jämt. Har så sjukt mycket dumma minnen med Julia från våran lilla onda barndom. Vet inte ens om jag vill berätta för jag vet inte vad ni skulle tro.  Men tro mig, det finns en hel del. Vi var så jävla elaka. Riktiga små skitungar. Men trots detta såg alla vuxna på oss med blåa ögon och tyckte att vi var små änglar.En sak vi gjorde var att lura folk att äta bajs bl.a. Var nämligen så att på dagis rymde vi varje dag för att gå till våran hemliga koja. Patrik som killen hette, såg oss och följde efter. Vilket vi upptäckte. Då sa vi, vänta här lite så kommer vi strax, vi ska bara komma på vad du ska göra för att få vara med i våran koja. Vi kom sedan tillbaka och sa Du får vara med om du äter det här lövet. Sagt och gjort. Vad är det för svårt med att äta ett löv liksom? Jo vi hade även rullat in rådjursbajs i lövet. Gott. Sedan var han även tvungen att vara våran slav mer eller mindre. Men det var ju hans egna val att stanna kvar så  jag tycker inte att det var så illa iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Sarah!!..(du kan ju iaf berätta om er lilla klubb.)

2009-12-13 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0