Kärleksört.

Christofer skulle måla av mig, men jag tyckte det blev ganska olikt mig. Då skyllde han på att det var en blandning av jesus och mig för att båda är så goda. Skulle väl kunna ta det som en komplimang men jag ser det som att han tycker jag ser ut som en man. Sedan försökte han av någon anledning måla kärleksört, jag frågade om det var en hashplanta.. gick några minuter så skulle jag kolla igen då slutade det med att han hade kladdat över hela pappret för det blev inte bra. Tror det har att göra med att han är så upprörd för att han blev spöad rätt rejält i Uno! precis som lille ida blev igår.


Kommentarer
Postat av: ida

Ta kort på hatrenen och lägg upp den !

Och du kommer också få spö en vacker dag!

2009-12-03 @ 18:06:41
URL: http://kiddet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0