haha

Måste säga att det elaka du försöker skriva inte tar så hårt längre! kanske har jag blivit hårdhudad eller så har du börjat lagt av dig?? hur som helst så var inte jag inbjuden till det lilla bak kalaset! vilket sårar mig mer än dina skrivande påhopp. skulle inte ens få smaka någon muffin. men som den lilla kak tjuv jag är, så la jag allt beslag på en ändå! hehehehe. och det har jag nog robin att tacka. för jag tror inte jag har träffat eller ens sett en sån skicklig liten vessla aka råttan (som mamma kallar honom). han snor allt, musikmaskiner, fiskesaker, knivar, skor, jackor, byxor, tröjor, tändstål, krov, hockeybilder!!!! och då bara specialbilder aka min pension!!!! kakor, godis, chips, öl, snus, mer saker och andra saker. skulle kunna skriva en hel bok om det. men iaf så fick jag mig en liten muffin. och jag måste säga att dom var väldigt god!!

saraH har gjort en jätte fin julklappskalender till mig. och i den fick jag ett sånt där ljus som man ska tända lite varje dag fram till jul. det tände jag förut. jag är ganska glömsk. nu får jag vänta ett tag tills jag får fyra på det  igen. idag fick jag en fin teckning på en gran. saraH och ida har även ritat julkort idag som ni redan har läst. saraH gjorde som sakt en gran, ida gjorde en häst på en sommar äng med en jultomte som svävar någonstans någonstans runt stratosfäfern, finns även något som ser ut som snö? men den är jätte fin!

nä nu blir det film igen. förhoppningsvis betydligt bättre än den icke coola D- war skiten vi kollade häromdagen . vilken skit det var. trots den tuffa bilden på framsidan. så god natt! och mattte ta det lugnt med glögginga / han som tydligen hade varit rik om han hade varit bög??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0