Det är tur för Ica att Konsum finns

Idag funkade inte mitt kort på ica när vi skulle handla ca fem minuter innan dom stängde. Så jag gick ut till automaten och försökte där, gick in igen men icke. Till slut gick jag till konsum för att köpa ett paket tuggummi och ta ut hundra kronor för att få betala på ica. Väl inne i kassan bakom ca tusen personer utan att överdriva hör jag hur dom ropar i högtalarna. Nu är kl strax tio och vi stänger nu. Fan... Men jag han, icas klocka går ca en minut efter konsums.


Vi har även bakar julmuffins idag. Eller ja, jag och LipIda bakade julmuffins. Christofer satt i soffan. Sen har vi målat julkort, eller ja, jag och LipIda har gjort det. Christofer satt i soffan. Han är en riktig man. Och då menar jag inte en jämställd hemmafursman. Snarare en grottman! Bortsett från att han skriker som en tjej, vilket händer ganska ofta. Och är rädd för spindlar. Tycker om: speglar, rosa, blommor, Taylor swifts musik etc etc.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har bestämt mig för att aldrig mer handla på Ica..hamnar alltid i kassan med längsta kön.

Finns ett idiotsäkert sätt att komma i den snabba kassan o det är när Sarah är med o säger vem av kassörskorna som är "den snabba"..

2009-12-03 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0