Dålig stil

Först och främst är det dåligt av svt att bara ta gamla avsnitt av supersnällasilverSarah och StålHenrik och göra en dålig julkalender av det. Sen har dom även snott hela detta avsnittet mer eller mindre rakt av från Q-hunden. Det finns ingen chans i världen att alla likheter skulle vara en slump. Nu hoppas jag och förutsätter att alla har hört detta underbara sagoband. Har ni inte gjort det bjuder jag hit på torsdag kl 20.00 på glögg och Q-hundenstund.
Det är så bra att ha när man ska sova. Kan allt utantill. Dock var det ju ett tag sedan jag lyssnade på det eftersom Christofer tyckte min ybercoola bandrae var ful så den fick gömmas i en hemlig mörk stackars vrå där ingen kan lyssna på band. Fram tills att jag lyssnade på det under dagen när jag inte hade annat för mig. Samma period som jag valde att inte ha Tv. Skitbra. Hade inte Christofer a.k.a Tv-monstret bott här  hade jag inte haft en tv nu heller.  Iaf tillbaka till bandet. Jag hade aldrig hört mitten på sagan eller slutet då jag alltid somnade på i princip samma ställe varje dag. Dock har jag nu bytt till en film som är nästan lika bra. Den har jag nog sett ca 60 gånger. Men kommer typ inte ihåg slutet. Jättebra om man har tråkigt, först får man se en bra film. Och sen somnar man tills man kommer på något oligt att göra när man ligger där och funderar i sömnen.


Idag vaknade Christofer, bakfull och jävlig. INGEN SNUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hemsk tanke. Tur för honom att jag inte bara är en snäll flickvän som har fixat en julklappskalender. Jag är även så smart och förutseénde att jag visste att detta skulle ske. Så vad låg i paketet idag den 6 dec? Ja, det har ni ju redan listat ut.  Efter det paketet var han lite mindre jävlig och bakfull. Men fortfaranda mer bakfull och jävlig än människa. Men nu har han bättrat sig och ligger iaf på gränsen till att vara mer människa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har Christoffer fortfarande inte fixat kalender till dig??

2009-12-07 @ 15:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0